Edeka Koch, Německo

Prodejní jednotky EDEKA KOCH se zaměřují na holistický koncept chlazení, aby přesně vyhovovaly jejich potřebám

Klaus Koch pracuje jako výkonný ředitel prodejních jednotek KOCH v okrese Zollernalb, který je součástí jihozápadního regionu EDEKA v Německu.

Celý prodejní jednotka byla zrekonstruována v rekordním čase pouhých šesti týdnů. Renovace zahrnovala výměnu 20 let starých chladicích jednotek a jejich řídicích systémů za moderní a integrovaný systém od společnosti Viessmann, který nyní může Koch ovládat samostatně. Během celého procesu renovace byla na místě regionální kontaktní osoba Viessmann, která společnosti Koch poskytovala poradenství, kdykoli to bylo potřeba.

Záměrem společnosti Koch bylo zanechat co možná nejmenší uhlíkovou stopu po výměně chladích systémů

Díky kompletní obměně chladicích zařízení je prodejní jednotka nyní vybavena v souladu se standartem pro rok 2020, dodává Koch.

Jedním z hlavních požadavků zákazníka bylo vybavení chladích systémů uzavíratelnými dveřmi a víky, tak aby existovala možnost pro optimalizaci vnitřních teplot. Díky této skutečnosti došlo ke zvýšení efektivity a spokojenosti zákazníků prodejní jednotky. Zároveň, díky promyšlenému využití prostoru zbylo místo i pro sushi pult.

Snadná integrace produktů třetích stran

Rozhodujícím faktorem pro společnost Koch byla systémová integrace všech produktů třetích stran, kterou společnost Viessmann nabídla a implementovala.

– Poprvé v historii máme náš chladicí systém plně pod naší kontrolou, popisuje Koch.

– Jsme neustále informováni například o nízkých teplotách a procesu chlazení. Můžeme ovládat každé zařízení a od renovace jsme neměli žádné problémy s chlazením, protože vše je pod kontrolou, vysvětluje vzrušeně.

Koch dostává pravidelné aktualizace stavu se všemi potřebnými informacemi v jednom grafu. Ke grafu má snadný přístup také pomocí svého smartphonu.

Holistický koncept

Koch je obzvláště nadšený z regionálního řešení a podpory, kterou nabízí společnost Viessmann. To zahrnuje nejen technické systémy a integrace produktů třetích stran, ale především prvotřídní zákaznickou podporu. Zvláště oceňuje, že má místní kontaktní osobu od společnosti Viessmann, která se postará o všechny otázky, přání a problémy, které by mohl mít ohledně řešení chlazení nebo samotné technologie.

Naše reference

Níže jsou uvedeny příběhy o jednotlivých projektech. Kliknutím na odkaz zobrazíte všechny reference. Navštivte stránku s odkazy Naše reference