Jídlo s sebou a stravovací služby?
Globálně se zrychluje posun směrem k fúzi maloobchodu a potravinářských služeb. Více maloobchodníků zvažuje, jak mohou využít růstových příležitostí mimo maloobchod s potravinami. A přestože mnoho nepotravinářských trhů představuje právě teď své vlastní výzvy, na mnoha trzích roste počet potravin v pohybu.
Pro tradiční supermarkety to lze považovat za obtížné období, kdy čelí zvýšené konkurenci, mimo jiné dvojí hrozbou slev a online obchodů. A nepochybně mnoho provozovatelů se snaží přizpůsobit se této měnící situaci, najít snížené marže a vylepšit své provozní modely. Roste i počet těch, kteří se tomuto novému prostředí úspěšně přizpůsobují, mění své zaměření a obnovují energii svých obchodů. Společným tématem každého z nich je silnější zaměření na plnění širšího spektra obchodu s potravinami.
Společně s IGD * jsme provedli studii, kde se podíváme na to, proč a jak se mění pozice maloobchodu s potravinami, kdo právě teď přináší nejlepší řešení na trhu a co by mohlo v blízké budoucnosti v tomto odvětví nastat.d.
Máte zájem si projít celou studii? Pro obdržení studie v plném rozsahu, klikněte na odkaz níže a vyplňte své kontaktní údaje.