Nejnovější trendy v chlazení

30. 03. 2020

Prvotřídní kvalita a zážitek z nakupování

Viessmann refrigeration blog post - Chilled and frozen food categories

Jak komunikují obchodníci a výrobci s nakupujícím, aby přilákali jeho pozornost? Spolupracovali jsme s IGD * na zprávě s příklady nejinovativnějších přípravků a designu v chladicích a mrazicích sekcích. Kromě toho jsme se podívali na sekci obchodu z hlediska marketingu a představíme vám nejlepší příklady ve třídě, jak obchodníci a výrobci komunikují s nakupujícím, aby přilákali jeho pozornost.

Jak komunikují maloobchodníci a výrobci s nakupujícím, aby přilákali jeho pozornost? Spolupracovali jsme s IGD * na zprávě s příklady nejinovativnějších svítidel a designu v chladicích a mrazicích sekcích. Kromě toho jsme se podívali na sekci obchodu z pohledu marketingu a představíme vám nejlepší příklady toho, jak maloobchodníci a výrobci komunikují s nakupujícím, aby přilákali jeho pozornost.

Chcete si přečíst celou zprávu? Objednejte si vlastní exemplář pomocí níže uvedeného kontaktního formuláře.

* * IGD je výzkumná a vzdělávací organizace, která leží v srdci potravinářského a potravinářského průmyslu. IGD má více než 100 let zkušeností s předními výrobci a maloobchodníky v maloobchodu s potravinami působícími v kancelářích v Asii, Evropě a Severní Americe. Další informace o IGD najdete zde.