Správné, hygienické spojení prvků chladírny a okolní podlahy komerčních kuchyní je nezbytné pro snížení hygienických rizik a prodloužení životnosti chladíren. Podívejte se a zjistěte, jak se to dělá správně!
Čtěte víceECO design and energy labelling directives come to effect - what exactly do they mean?
Čtěte víceVáš čas má svoji hodnotu, ale na rozdíl od peněz jej nelze vrátit. Při instalačních pracích jsou hodiny proti montážníkovi. Instalační práce nevyhnutelně znamenají neproduktivní prostoje pro podnikání našich klientů. Chceme snížit prostoje klienta na absolutní minimum. Cíle našich klientů jsou naše cíle.
Čtěte víceAs pressure builds to meet greenhouse gas (GHG) emission reduction targets, the global retail sector is increasingly switching over to natural refrigerant systems to do their part for the environment – and their pockets.
Čtěte víceJak komunikují maloobchodníci a výrobci s nakupujícím, aby přilákali jeho pozornost?
Čtěte víceLidé, kteří pracují v profesionálních kuchyních, již znají důležitost hygieny a čistoty v tomto odvětví - což zahrnuje i jejich chladicí systémy. Ve skutečnosti je hygiena a čistota ústředním bodem zdravého moderního života. Hrají zásadní roli v komerčním chlazení jakéhokoli profesionálního prostředí, ať už je to gurmánská kuchyň, květinářská skříň nebo chladírna potravin.
Čtěte víceGlobálně se zrychluje posun směrem k fúzi maloobchodu a potravinářských služeb. Více maloobchodníků zvažuje, jak mohou využít růstových příležitostí mimo maloobchod s potravinami. A přestože mnoho nepotravinářských trhů představuje právě teď své vlastní výzvy, na mnoha trzích roste počet potravin v pohybu.
Čtěte víceKaždé naše rozhodnutí má několik faktorů, které je třeba vzít v úvahu, abychom dosáhli praktického řešení. To zahrnuje vyhodnocení vašich potřeb pro chladírnu - a my ve společnosti Viessmann Refrigeration Solutions vám můžeme nabídnout rady, aby správné rozhodnutí pro vás dnes bylo také tím správným rozhodnutím, které bude správné i v budoucnu.
Čtěte víceBýt květinářem znamená poskytovat čerstvé produkty a personalizované služby v těch nejemotivnějších obdobích v životě vašich zákazníků - sňatky, promoce, narozeniny, promoce, výročí a dokonce i pohřby. Jak zabránit tomu, aby profesionální chování a květiny neztrácely na kvalitě ani pod takovým tlakem? Jedním ze způsobů je dívat se nad rámec bezprostředních potřeb.
Čtěte více